ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Game
Pomoc w grze (strategia, opony, kierowcy, siedziba itp.)

medal 5000
5 years 2 days ago
Zapraszam, nie wiem czy znajdziesz lepszą ;)
https://igpmanager.com/app/p=league&id=27734&tab=info
md-quotelink
medal 5000
5 years 1 days ago (Last edited by Kamil Jabłoński 5 years 1 days ago)
Darek tylko u was już nie ma miejsca... czy mogę wybrać czy chcę  należeć do rookie czy pro? Bo u Was wysoki poziom.
md-quotelink
medal 5000
5 years 1 days ago
Kamil startujesz zawsze z rookie potem jeśli się uda to awans do pro a do elitenastępnie 
md-quotelink
medal 5000
5 years 1 days ago
Wiem bo awansowałem tylko chodzi mi o to  czy jeśli zmienię  ligę  to będę mógł  być znów  w rookie bo w pro narazie  za wysoki poziom. 
md-quotelink
medal 5000
5 years 1 days ago
@Kamil nie, zawsze zmieniasz ligę zachowując poziom taki jak w poprzedniej. Z PRO tylko do PRO. Jeśli chcesz wrócić do rookie to musisz spaść po całym sezonie. Jednak nie spadaj celowo. To jest jak z Orlika wrócić do piaskownicy. Tylko dzięki prawdziwej rywalizacji sprawdzisz czy jesteś dobry. Kamilu jak chcesz do naszej ligi to poczekaj, gdy będzie jakiś bot niegrający to zwolnię miejsce.
md-quotelink
medal 5000
5 years 1 days ago
Ok dzięki  za odp i będę czekał.
md-quotelink
medal 5000
5 years 1 days ago
Panowie powiedzcie mi od czego zależna jest ilość zużytych (zepsutych) części w wyścigu?
Czy to rośnie zależnie od poziomu ligi czy od poziomu zespołu czy też np.  "za bardzo rozwiniętego bolidu" względem słabo rozwiniętej "bezawaryjności"?
md-quotelink
medal 5000
5 years 1 days ago
To zależy od toru. Są tory bardziej i mniej "psujące" bolidy. Po Monaco np w ogóle można nie naprawiać bolidów. Wraz z poziomem managera też bardziej zużywają się bolidy. A poziom bezawaryjności, tak jak piszesz tez ma wpływ. Im wyższy poziom bezawaryjności tym mniej części potrzeba do naprawiania bolidów.
md-quotelink
medal 5000
4 years 361 days ago
Nie da się trenować doświadczenia i talentu?
md-quotelink
medal 5000
4 years 361 days ago
Talent jaki jest taki zostanie, a doświadczenie się zdobywa wraz z kolejnymi wyścigami.
md-quotelink
medal 5000
4 years 358 days ago
Cześć, jak często są promocje na walutę i tokeny? Pozdrawiam
md-quotelink
medal 5000
4 years 358 days ago
Czesc mam pyt jak rozwijac bolid kiedy  czesc badan jest na zielono a czesc na czerwono ze nie zrobie tu duzego postepu. Rozwijac  tylko zielone czy wszystko?  
md-quotelink
medal 5000
4 years 358 days ago (Last edited by Darek Speed 4 years 357 days ago)
@Lukas, chyba co tydzień.
@Bartson, rozwijasz to co potrzebujesz. Najważniejsza jest wielka 4 (przyspieszenie, hamowanie, prowadzenie i docisk), zaraz za nimi paliwo i opony. Postęp badań w szpiegowaniu nie zależy od koloru, tylko od różnicy między Twoim i najlepiej rozwiniętym zespołem w danej dziedzinie.
md-quotelink
medal 5000
4 years 357 days ago
To jak ten proces przyspieszyc? 
md-quotelink
medal 5000
4 years 357 days ago
@Bartson przede wszystkim rozwój siedziby, a w szczególności działu projektowania, który generuje tyle pkt designu, ile masz poziomu działu projektowania. Dzięki temu po każdym wyścigu rozwijasz bolid, ale to pewnie wiesz. A po drugie wymiana sztabu, tzn głównego inżyniera i dyrektora technicznego co każdy Twój awans na wyższy poziom. A jeśli to zbyt kosztowne, to przynajmniej co dwa poziomy awansu
md-quotelink
medal 5000
4 years 357 days ago
Bartson chyba o co innego pytał. Chodziło mu o to czy rozwijać zielone czy czerwone. I tu jest problem bo nie ma na to jednej odpowiedzi. Każdy robi to po swojemu. jednak ogólne ramy są takie. Musisz patrzeć na to jak daleko wyprzedza Cię konkurencja w zakładce samochody/szczegóły, i nakazać dyrektorowi podpatrywać konkurencję. Dzięki temu po każdym wyścigu otrzymujesz taka ilość darmowych punktów rozwoju ile zaplanowałeś. A jest to ilość procentowa, pokazana na górze ekranu jako "efektywność badań". Natomiast Twój dział projektowania przydziela Ci odpowiednią ilość punktów designu (o których pisał wyżej Dawid Lyson). te punkty możesz dowolnie przydzielać tam gdzie uznasz za stosowne. Podpowiedzią tutaj może być zakładka następna runda i dopasowanie bolidu do danego toru. Niestety, żeby być dobrym trzeba sporo kombinować. Ale z czasem wszystko jest do ogarnięcia.
md-quotelink
medal 5000
4 years 357 days ago
Czego w Monaco nie mogę ustawić strategii na więcej niż 4 pitstopy?
Chciałem pojechać na 5 a się nie da?!?
md-quotelink
medal 5000
4 years 357 days ago
da się. Po prostu zostaw ostatni stint tyle ile potrzebujesz okrążeń. Program automatycznie uzupełni strategię. Ale lepiej kontroluj przed ostatnim zjazdem by nie przelał za dużo paliwa.
md-quotelink
medal 5000
4 years 357 days ago
No fakt. Jakoś o tym nie pomyślałem. Dzięki za podpowiedź.
Z tego co pamiętam trzeba też opony kontrolować bo w domyśle wrzuca mediumy.
Może wykorzystam w kolejnym sezonie jak będę miał wystarczający potencjał.
md-quotelink
medal 5000
4 years 355 days ago
Dopiero zaczynam swoją przygodę z gierką i mam pytanie odnośnie temperatury jeżeli jest za wysoka co zrobić podczas wyścigu czy poprostu czasami nie reagować?
md-quotelink

You must be logged in to post a reply.