
Darek Speed medal 5676 6 years 250 days ago
TranslateZapraszam, nie wiem czy znajdziesz lepszą ;)
https://igpmanager.com/app/p=league&id=27734&tab=info

Kamil Jabłoński medal 5000 6 years 249 days ago (Last edited by
Kamil Jabłoński 6 years 249 days ago)
TranslateDarek tylko u was już nie ma miejsca... czy mogę wybrać czy chcę należeć do rookie czy pro? Bo u Was wysoki poziom.

Nikodem Słowiński medal 5000 6 years 249 days ago
TranslateKamil startujesz zawsze z rookie potem jeśli się uda to awans do pro a do elitenastępnie

Kamil Jabłoński medal 5000 6 years 249 days ago
TranslateWiem bo awansowałem tylko chodzi mi o to czy jeśli zmienię ligę to będę mógł być znów w rookie bo w pro narazie za wysoki poziom.

Darek Speed medal 5676 6 years 249 days ago
Translate@Kamil nie, zawsze zmieniasz ligę zachowując poziom taki jak w poprzedniej. Z PRO tylko do PRO. Jeśli chcesz wrócić do rookie to musisz spaść po całym sezonie. Jednak nie spadaj celowo. To jest jak z Orlika wrócić do piaskownicy. Tylko dzięki prawdziwej rywalizacji sprawdzisz czy jesteś dobry. Kamilu jak chcesz do naszej ligi to poczekaj, gdy będzie jakiś bot niegrający to zwolnię miejsce.

Kamil Jabłoński medal 5000 6 years 249 days ago
TranslateOk dzięki za odp i będę czekał.

Stefan Burczymucha medal 5000 6 years 249 days ago
TranslatePanowie powiedzcie mi od czego zależna jest ilość zużytych (zepsutych) części w wyścigu?
Czy to rośnie zależnie od poziomu ligi czy od poziomu zespołu czy też np. "za bardzo rozwiniętego bolidu" względem słabo rozwiniętej "bezawaryjności"?

Darek Speed medal 5676 6 years 249 days ago
TranslateTo zależy od toru. Są tory bardziej i mniej "psujące" bolidy. Po Monaco np w ogóle można nie naprawiać bolidów. Wraz z poziomem managera też bardziej zużywają się bolidy. A poziom bezawaryjności, tak jak piszesz tez ma wpływ. Im wyższy poziom bezawaryjności tym mniej części potrzeba do naprawiania bolidów.

Sebastian Białek medal 5000 6 years 244 days ago
TranslateNie da się trenować doświadczenia i talentu?

Stefan Burczymucha medal 5000 6 years 244 days ago
TranslateTalent jaki jest taki zostanie, a doświadczenie się zdobywa wraz z kolejnymi wyścigami.

Lukas Sptihe medal 5000 6 years 241 days ago
TranslateCześć, jak często są promocje na walutę i tokeny? Pozdrawiam

Bartson Greysone medal 5000 6 years 241 days ago
TranslateCzesc mam pyt jak rozwijac bolid kiedy czesc badan jest na zielono a czesc na czerwono ze nie zrobie tu duzego postepu. Rozwijac tylko zielone czy wszystko?

Darek Speed medal 5676 6 years 240 days ago (Last edited by
Darek Speed 6 years 240 days ago)
Translate@Lukas, chyba co tydzień.
@Bartson, rozwijasz to co potrzebujesz. Najważniejsza jest wielka 4 (przyspieszenie, hamowanie, prowadzenie i docisk), zaraz za nimi paliwo i opony. Postęp badań w szpiegowaniu nie zależy od koloru, tylko od różnicy między Twoim i najlepiej rozwiniętym zespołem w danej dziedzinie.

Bartson Greysone medal 5000 6 years 240 days ago
TranslateTo jak ten proces przyspieszyc?

Dawid Lyson medal 5000 6 years 240 days ago
Translate@Bartson przede wszystkim rozwój siedziby, a w szczególności działu projektowania, który generuje tyle pkt designu, ile masz poziomu działu projektowania. Dzięki temu po każdym wyścigu rozwijasz bolid, ale to pewnie wiesz. A po drugie wymiana sztabu, tzn głównego inżyniera i dyrektora technicznego co każdy Twój awans na wyższy poziom. A jeśli to zbyt kosztowne, to przynajmniej co dwa poziomy awansu

Darek Speed medal 5676 6 years 240 days ago
TranslateBartson chyba o co innego pytał. Chodziło mu o to czy rozwijać zielone czy czerwone. I tu jest problem bo nie ma na to jednej odpowiedzi. Każdy robi to po swojemu. jednak ogólne ramy są takie. Musisz patrzeć na to jak daleko wyprzedza Cię konkurencja w zakładce samochody/szczegóły, i nakazać dyrektorowi podpatrywać konkurencję. Dzięki temu po każdym wyścigu otrzymujesz taka ilość darmowych punktów rozwoju ile zaplanowałeś. A jest to ilość procentowa, pokazana na górze ekranu jako "efektywność badań". Natomiast Twój dział projektowania przydziela Ci odpowiednią ilość punktów designu (o których pisał wyżej Dawid Lyson). te punkty możesz dowolnie przydzielać tam gdzie uznasz za stosowne. Podpowiedzią tutaj może być zakładka następna runda i dopasowanie bolidu do danego toru. Niestety, żeby być dobrym trzeba sporo kombinować. Ale z czasem wszystko jest do ogarnięcia.

Stefan Burczymucha medal 5000 6 years 240 days ago
TranslateCzego w Monaco nie mogę ustawić strategii na więcej niż 4 pitstopy?
Chciałem pojechać na 5 a się nie da?!?

Darek Speed medal 5676 6 years 240 days ago
Translateda się. Po prostu zostaw ostatni stint tyle ile potrzebujesz okrążeń. Program automatycznie uzupełni strategię. Ale lepiej kontroluj przed ostatnim zjazdem by nie przelał za dużo paliwa.

Stefan Burczymucha medal 5000 6 years 240 days ago
TranslateNo fakt. Jakoś o tym nie pomyślałem. Dzięki za podpowiedź.
Z tego co pamiętam trzeba też opony kontrolować bo w domyśle wrzuca mediumy.
Może wykorzystam w kolejnym sezonie jak będę miał wystarczający potencjał.

Marcin Janczak medal 5000 6 years 238 days ago
TranslateDopiero zaczynam swoją przygodę z gierką i mam pytanie odnośnie temperatury jeżeli jest za wysoka co zrobić podczas wyścigu czy poprostu czasami nie reagować?