ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Game
Pomoc w grze (strategia, opony, kierowcy, siedziba itp.)

md-lock
This topic has been closed by the moderator José Trujillo
md-lock This topic has been closed by the moderator José Trujillo
medal 5829
5 years 36 days ago
Witam . Mam pytanie.Większość  ludzi z mojej ligi ma inżyniera i pracowników na 5 gwiazdek  a ja mam na 4.5 czy to zależy od tego jak jeżdżą moi kierowcy ze poziom pracowników się zwiększa? Ze zadania zostaną wykonane  .Czy od czego to zalezy
md-quotelink
medal 5000
5 years 36 days ago
Przeczytajcie sobie ten wątek na forum, od początku. Tam znajdziecie wszystkie odpowiedzi na wasze pytania. Serio, już dawno rozwialismy wszystkie wątpliwości i odpowiedzielismy po kilka razy na różne kwestie :)
md-quotelink
medal 5000
5 years 35 days ago
Na co rozkladac puknty desingu? 
md-quotelink
medal 5000
5 years 35 days ago
Czytaj post wyżej Aki. W ten sposób wydłużamy niepotrzebnie wątek.
md-quotelink
medal 5000
5 years 16 days ago
Wczoraj kupiłem pieniądze za tokeny w sklepie. Zabrało mi tokeny ale pieniędzy nie doladowało
md-quotelink
medal 5000
5 years 16 days ago

Radosław
Wczoraj kupiłem pieniądze za tokeny w sklepie. Zabrało mi tokeny ale pieniędzy nie doladowało



Stwórz nowy wątek na forum, ktoś się tym zajmie.
md-quotelink
medal 5000
5 years 1 days ago
Siema. Przeczytałem duża część tego wątku, ale nie znalazłem pewnej informacji. Mam na myśli idealne ustawienia bolidu. Często zdarza mi się wykręcić lepszy czas okrążenia testowego stosując własne ustawienia ,niż kierując się poradami kierowców. Postanowiłem zrobić test; jednym kierowcom pojechałem wyścig z idealnymi ustawieniami, a drugim z własnymi lepszymi. Wygrał ten drugi. Obaj panowie maja bardzo podobne parametry, choć ten zwycięski ma talent o punkt większy. Taktyka dla obu była identyczna. Trudno o jednoznaczne wnioski w takim przypadku, ale okazało się, że idealne ustawienia wcale nie są idealne. Może przyczyną nieefektywnch ustawień idealnych jest niski parametr wiedzy? Co myślicie? 
md-quotelink
medal 5000
4 years 365 days ago (Last edited by Aka MF 4 years 365 days ago)
Marek
Siema. Przeczytałem duża część tego wątku, ale nie znalazłem pewnej informacji. Mam na myśli idealne ustawienia bolidu. Często zdarza mi się wykręcić lepszy czas okrążenia testowego stosując własne ustawienia ,niż kierując się poradami kierowców. Postanowiłem zrobić test; jednym kierowcom pojechałem wyścig z idealnymi ustawieniami, a drugim z własnymi lepszymi. Wygrał ten drugi. Obaj panowie maja bardzo podobne parametry, choć ten zwycięski ma talent o punkt większy. Taktyka dla obu była identyczna. Trudno o jednoznaczne wnioski w takim przypadku, ale okazało się, że idealne ustawienia wcale nie są idealne. Może przyczyną nieefektywnch ustawień idealnych jest niski parametr wiedzy? Co myślicie? 



Kierowcy ustalają te dane na podstawie swojej wiedzy. Im większy atrybut "wiedzy", tym bliżej są do idealnych ustawień na dany tor. Musisz jednak mieć na uwadze ze te ustawienia indywidualne są dostosowywane do ich wzrostu. Jeśli np jeden ma 163cm to idealne ustawienie będzie się różnić od drugiego który ma np. 195cm. Mimo to każdy tor ma swoje "idealne" ustawienie i różnica między nim a tym co mówi doświadczony kierowca  (z wiedza 20) to maksymalnie +-2pkt. Dane te można znaleźć na anglojęzycznym forum. Nie na wszystkie tory dostepne obecnie ale na te, który były przez dłuższy czas w grze przed aktualizacjami. 
Swoją drogą piszesz ze mieli ta sama taktykę. To niedobrze. Jeśli obaj kierowcy zjezdzaja na tym samym okrążeniu to ten drugi spędza w pitsopie dodatkowe sekundy (chyba 5) bo czeka aż ten pierwszy wyjedzie. To tak jakbyś miał tylko jeden zespół mechaników do wymiany opon w dwóch bolidach :) staraj się ustawiać strategie w taki sposób,  aby zjeżdżali po sobie na różnych okrążeniach ?
md-quotelink
medal 5000
4 years 364 days ago
Pit stopy różniły się o jedno okrążenie, ale w całym wyscigu obaj dostali taka sama ilość paliwa. W kazdym razie, jezeli mam kierowców tylko po gimnazjum, czyli z wiedzą na poziomie 2, lepiej chyba dążyć do jak najlepszego czasu okrążenia, a nie zadowolenia kierowcy? Dzięki za pomoc. Poczytam jescze na ogólnym forum. 
md-quotelink
medal 5000
4 years 363 days ago
Słuchaj kierowców. Czasy w treningach są w dużej mierze losowe, więc nie są miarodajne. A w wyścigu być może sytuacja na torze spowodowała że wygrał ten a nie tamten. często bywa tak że jeden jedzie na 2 pity a drugi na 3, a i tak dojeżdżają na metę razem.
md-quotelink
medal 5000
4 years 363 days ago
Jak mogę wrócić ustawienia dnia wyścigu, jeden wyścig mi się przedstawił na 27 stycznia a miał być na 3 stycznia co mogę zrobić 
md-quotelink
medal 5000
4 years 363 days ago
ustaw ponownie
md-quotelink
medal 4918
4 years 362 days ago
Do tyłu się nie da daty przesunąć. Zgłoś problem na anglojęzycznej czesci forum tam powinni pomóc.
md-quotelink
medal 5000
4 years 355 days ago
KKazdy inzynier ma mocną i słabą strone.Jesli szpieguje słabą stronę to przyrost jest niewielki mimo ze trace dużo do najlepszego bolidu.A jesli bede szpiegowal najmocniejsza strone inzyniera to przyrost  bedzie wiekszy?czy poprostu mocne i slabe strony sa slabo szpiegowane?
md-quotelink
medal 5000
4 years 354 days ago
Będzie lepszy efekt gdyż jest to dziedzina w której inżynier jest specjalistą.
md-quotelink
medal 5000
4 years 344 days ago
Co sądzicie o zastosowaniu na słoneczny wyścig na startowe opon SS a potem po dwóch kolejnych  pitach  opon  M ??

md-quotelink
medal 5000
4 years 344 days ago

Michał
Co sądzicie o zastosowaniu na słoneczny wyścig na startowe opon SS a potem po dwóch kolejnych  pitach  opon  M ??




Zależy od toru i ustawień ligi (50%,75%100% okrążeń). z reguły pierwsze okrążenia są wolniejsze i z czasem kierowcy mają coraz lepsze tempo. Jeśli np. na pierwszy rzut założysz SS, i na ostatnią zmianę również SS, ostatnie okrążenia będą szybsze. Z reguły lepiej najpierw założyć "szybsze" ogumienie i wypracować przewagę a dopiero później stosować wolniejsze mieszanki. Nie ma złotego środka, wiele też zależy od strategii innych menagerow dlatego trzeba kombinować i dlatego w to gramy ;)
md-quotelink
medal 5000
4 years 332 days ago
Czy w trakcie zezonu zmieniacie dyrekyora technicznego?
Tzn żeby ulepszyć cos wiecej niz np hamowanie? 


md-quotelink
medal 5000
4 years 327 days ago

Bartosz
Czy w trakcie zezonu zmieniacie dyrekyora technicznego?
Tzn żeby ulepszyć cos wiecej niz np hamowanie? 




Dyrektor techniczny dba o rozwój bolidu w trakcie sezonu. Główny inżynier o bolid na następny sezon. O ile nie ma potrzeby zmiany dyrektora o tyle zmiana inżyniera może być pozytywna.

md-quotelink
medal 5000
4 years 279 days ago
Pozdrawiam
md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator José Trujillo

You must be logged in to post a reply.